A další kontrola u Dr.

29.01.2009 00:00

 Za dobu 3 týdnů od poslední kontroly jsem se stihla zaregistrovat na jedny internetové stránky těhulek, kde jsem našla mnoho užitečných rad a informací, které jsem každým dnem nedočkavě hltala... Stala jsem se náhle součástí rodiny "maminek" a těch, které se o mimčo pokouší, či jít ho mají. Najednou jsem si na všechno nepřipadala tak sama jako doposud. Padla na mě nějaká depka, jestli to všechno vůbec zvládnu, jestli jsem připravená a tak... Provolala jsem nehorázné peníze s mamkou, protože každé píchnutí kdekolliv mě dokázalo vyděsit, nemluvě o výtocích či nevolnostech.... Byla jsem z toho všeho strašně vyděšená a v neznámém jsem se zcela ztrácela... Naštěstí mě dnes čekala další kontrola, při které mě má doktorka ujistila, že vše probíhá tak jak má. Spadl mi hrozný kámen ze srdce a jásala jsem v sobě jak blech. O to víc, když mi naše miminko paní Dr. ukázala na obrazovce a ono bylo už tak obrovské - skoro 3 centrimetry!!!! No byl to nepředstavitelný pohled, na obrazovce najednou bylo něco, co už připomínalo malého medvídka a né jen tečku. Viděla jsem opět srdíčko jak krásně bije a ani slzičky, které se mi draly do očí jsem nedokázala samým dojetím zadržet. Miminko již čile kopalo nožičkama a viděl ho i Jirka, protože byl se mnou. Paní Dr. nám celé miminko krásně popsala a přítel každé její slovo s nadšením hltal. Na další kontrolu se máme dostavit 17.2.2009 (teda za necelé 3 týdny).

Shrnutí:

podle PM:            10+1tt

podle ulz:            10+1tt

velikost mimí:       2,8 centimetru

srdeční akce:        +

termín porodu:     26.8.2009

ostatní:                miminko nám na cestu krásně zakopalo a máme přenádhernou fotečku

—————

Zpět