Dnešní poradna, aneb naštěstí 2v1

09.06.2009 00:00

Ahoj deníčku. Dneska jsem byla po 14 dnech na kontrole a s nedočkavostí čekala, co nám Dr. řekne nového... no ale abych to vzala postupně. Od poslední kontroly a poctivého braní magnézka mi tvrdnutí břicha zcela neustalo, ale aspoň to už není tak častý a bolestivý jev. Teď v neděli bylo všechno ale úplně jinak. Chytly mě hrozný křeče do podbříšku, bolela mě celá pánev a bolest šla až do kříže. Nevěděla jsem co se děje, zvláště když jsem skutečně celý víkend proležela. Už jsem začala i plašit, že snad pojedem do porodky, protože mi nepomáhalo nic - ani teplá sprcha, ani hopsání na míči... Řekla jsem si, že buď se to do rána zhorší a pojedeme, nebo nic. No v pondělí to bylo naštěstí dobré, břicho stále bolelo, ale už né tak jako večer. Chytlo mě taky pálení žáhy - tak už také vím co to je... tfuj. Dneska na kontrole Dr. sdělila, že vše je od posledně nezměněno, tak aspoň tak. O nedělní akci jsem jí raději ani neříkala. Malému bilo krásně srdíčko, bylo úžasné ho zase moct slyšet. Tlak v pohodě, otoky zatím nemám a už jsme přibrali přesně 13,1kg Na další kontrolu za 2 týdny - bude asi už spojena s velkým ulz, tak se mooooc těším.

—————

Zpět