Menstruace nedorazila....

19.12.2008 00:00

 Dne 19.12.2008 jsem měla mít opět své oblíbené dny. Byl pátek a já už se těšila na nadcházející víkend. Ani jsem se nijak neznepokojovala tím, že ony dny nedorazily, protože se mi to v poslední době stávalo celkem často a zařekla jsem se, že žádné testy již dělat nebudu - za těch posledních skoro 2 a půl roku jsem za ně utratila dost a hlavně jsem si nechtěla dělat plané naděje. Na sobotu 20.12. jsem měla naplánovaný sraz s mamkou a chtěli jsme se jít mrknout po vánočních dárcích.... No jak jsme tak procházeli nákupák, udělal se mi puchýř na noze a já musela do lékárny pro náplast. Samozřejmě mi to nedalo a koupila jsem si i testík. Mamka koukala na co ho kupuju a měla asi tisíc otázek... No na záchodě jsem v kabince vykonala potřebu i na testík a ještě než jsem ho stačila odložit na vodorovnou plochu už na mě vyskočily 2 čárky... byla jsem úplně v šoku a nevěřila svým očím... Vyšla jsem ven z kabinka a mamka na mě: tak co, tak co...? No já se zmohla jsen na to jí obejmout a celá roztřesená jí říct: Budeš babičkou !!!! No v tu ránu jsme začaly bulet obě jako želvy, šly jsme do McDonaldu na zmrzku a začalo očekávané kázání. Vůbec jsem to nevnímala, musela jsem stále a jen myslet na to, že BUDEME MÍT MIMINKO :-)

—————

Zpět