Náš 3D ultrazvuk !!!!!!!

30.04.2009 00:00

 Nejočekávanější okamžik je za námi. Byli jsme si nechat udělat 3D ultrazvuk. No nemohou tento zážitek popsat jinak než jako ten nejúžasnější v životě. Naše miminko jsem konečně neviděla jen jako černobílý obrys, ale už mělo i "tvar". Byla se mnou moje mamka a obě jsme se hrozně moc těšili. Byli jsme u pana Dr. Šimka v Praze 6. Pan Dr. byl nesmírně hodný a příjemný, stejně tak i sestřička. Na řadu jsme šli hned po příchodu. Byli jsme seznámeni s riziky v kvalitě natočeného snímku (otečené zádíčkama, placenta přes miminko atd). Vím, že máme placentu na přední stěně, tak pan Dr. říkal, že se to snad povede. No jen co přiložil ultrazvuk k bříšku našel placentu, za kterou se náš mimísek schovával - míjela mě "hrůza", že z toho nic nebude, ale svitla nám naděje, když se miminko začalo otáčet a posouvat o kousek jinam. No když jsem viděla poprvé jeho obličejíček, vlítly mi slzy do očí - viděla jsem naše miminko přímo před sebou na velké obrazovce !!!! Nosánek jak knoflíček, bradičku vystouplou nahoru, všech 5 prstíčků na ruce, no nádhera !!!! Zeptala jsem se s velkým očekáváním, zda by nám pan Dr. mohl zjistit pohlaví. No miminko leželo úplně nádherně, z polohy koncem pánevním, ve které jsme byli ve 20. týdnu, jsme se krásně přetočili hlavičkou dolů. Když jsme se pustili do zjišťování co má mezi nožkama, pan Dr. říká - ono má ale překřížené nožky. No já vytřeštila oči a už jsem se začala smiřovat s tím, že si budeme must počkat do porodu... ale najednou Dr. říká, že sice je má překřížené, ale vypadá, že mezi nimi něco bimbá :-D No ještě jsem se neradovala, přeci jen se mohl spléct. No na miminku nám ukázal snad úplně všechno - srdíčko, dokonce nám ho i zkontroloval a vše je prý v pořádku, ukazoval nám páteř, žebra a další ... Pak se vrátil k pohlavíčku a už bylo nádherně vidět - byl tam pindík !!!!!!!! Jé já to od této chvíle celé štěstím málem obrečela... Malé celou dobu kopalo, samozřejmě do žaludku, ale bylo to krásné vidět i na obrázku jak to vypadá vevnitř když kope. Jinak náš chlapeček má orientačně kolem 530g a 27cm. No jde vidět že jsme klucí jako bucííí :-D Jméno pro něj máme zatím vybrané Patrik, ale kdo ví, třeba se to ještě změní :-)

—————

Zpět