Naše "nešťastná" poradna

26.05.2009 00:00

Ahoj deníčku... Dnes jsem byla po 3 týdnech na kontrole, přesně jsem 27+0. Miminko si paní Dr. poslechla a v pořádku mu bilo srdíčko.... Co je horší, musela jsem jí říct už o tom tvrdnutí břicha,protože v poslední době se to stává nesnesitelnělší a já už nevěděla co by... No když jsem jí to řekla, tak z toho nadšená nebyla, ale pak se pustila do prohlídky čípku a to co mi řekla mě úplně dorazilo... Mám CS4 a prý se začínám otevírat či co. No prostě co jsem vyčetla z průkazky, tak jedičky jsou u Zkrácení čípku a Kosistence. U směru čípku mám už 2.... No chtěla mi dát okamžitě neschopenku,ale usmlouvala jsem ještě počkat do konce týdne... Dostala jsem spoustu práčků - magnézko a něco na udržení nebo co. Mám si prý v pátek zavolat, když se to zlepší, tak můžu do práce (samozřejmě v rámci mezí), když mi bude stejně, tak si mám okamžitě přijet a dá mi bezpomínečně neschopenku a pak ještě hrozila třetí variantou, a to je ta, kdyby to po těch práškách nepřešlo - jet okamžitě na příjem do nemocnice.... Jsem z toho hotová, nevím co mám dělat, celé dopoledne jsem probrečela a přemlouvala Patrička, aby tam ještě zůstal, přeci je jen hodně brzy na to, aby se chystal ven.... Jinak testy na cukr dopadly dobře, tak aspoň nějaká pozitivní zprávička.... Za poslední 3 týdny máme přesně 2kg nahoře, takže celkem jsme přibrali 11,4kg. Podle toho jak se to vyvine do pátku bych měla přijít na další kontrolu za 14 dní.... 

—————

Zpět